Totaal aantal pageviews

vrijdag 13 september 2019

tweede deel

Gisterenmiddag mogen starten met mijn tweede deel van de chemokuren. Dit is een mildere kuur dan de AC kuren die ik achter de rug heb. Ik begin er door de kuren die ik achter de rug heb minder fit aan dus de mogelijke bijwerkingen zijn ook grotere kanshebbers. Dus we gaan weer kijken hoe lang de lijst wordt van de bijwerkingen die ik toch mag overslaan en hopen dat deze zeer lang is.


In ieder geval voel ik me niet beroerd maar wel mega slaperig en moe. Dit is niet perse de bijwerking van de chemo maar waarschijnlijk van het middel wat ik tegelijkertijd krijg om een allergische reactie op de chemo te vermijden. Ik slaap en dommel wat af sinds de kuur. Beter gezegd vanaf het toedienen. Ik heb de gehele tijd aan het infuus slapend doorgebracht. Erg ongezellig voor Dennis, ik geef hem de volgende keer wel de optie dat hij misschien beter kan gaan winkelen :-).


De bijwerking die ik wel al heb is een zoals ze zo mild omschrijven, blozend gelaat. Beter gezegd een knalrode kop. Dat is dan weer jammer vind ikzelf.


Ik dommel nog even verder nadat ik naar de fysio ben geweest. Ik heb helaas last van vocht in mijn gehavende borst. Vrees is Lymfoedeem, hopen dat ik er tijdig bij ben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten