Totaal aantal pageviews

vrijdag 27 september 2019

Slaap

Gisteren de 3e keer paclitaxel  gehad, nog 9 keer te gaan. De 1e 4 keer krijg ik in het infuus o.a. ook een antiallergie middel.

Nou heb/had ik gelukkig zelden last van problemen met slapen. Tot Dennis zijn ergernis bezit ik de kwaliteit om mijn hoofd op mijn kussen neer te leggen en vertrokken te zijn. Hij daarentegen komt slecht in slaap en heeft vaak het gevoel onvoldoende te hebben geslapen.  Terwijl ik meestal rond 7 uur fris, fruitig en vol energie was. Zeker in de zomermaanden.

Ondanks de huidige omstandigheden slaap ik nog steeds vrij goed gelukkig. En uitslapen kan ik nog steeds niet. En mocht dit ooit problemen geven dan ga ik voor een allergische reactie.  Deze wordt dan bestreden met een antiallergie middel, probleem opgelost.  Ik heb weer lang en vast kunnen slapen namelijk. En ook al was het dit keer een halve dosis het behoort tot de bijwerkingen van het antiallergiemiddel wat ik preventief  krijg. Gelukkig voor Dennis sliep ik niet meer gedurende het infuus. Maar van de film die we gisterenavond samen zouden kijken heb ik 9/10e gemist. En van hun opstaan en vertrek vanmorgen heb ik niet veel meegekregen.

Voor de rest voel ik me prima. Ietwat geïrriteerd dat ik mijn halve dag heb verslapen hooguit. Waar die irritatie dan vandaan komt? Geen idee, waarschijnlijk het deel van mezelf wat even vergeten is dat ik momenteel helemaal niets moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten