Totaal aantal pageviews

dinsdag 17 september 2019

Nieuwsgierig

Niet zo lang geleden gaf ik aan dat het aantal keren dat men mijn blog bezoekt mijn ego streelt. Op het moment van schrijven is de blog meer dan 19000 keer bezocht en dat in 5 maanden tijd.


Nu streelt het niet alleen het prikkelt ook. En om precies te zijn, het prikkelt mijn nieuwsgierigheid. Dit zal de mensen die mij kennen niet verbazen.


Wie zijn dan mijn lezers? Van een heleboel weet ik het, van sommige vermoed ik het, maar ik denk dat ze voor mij ook wel eens onverwacht zullen zijn.


Nu is mijn vraag wil je je voor mij kenbaar maken, het mag maar moet zeker niet! Voor degene die dat hebben mag dat uiteraard per (werk)mail, appje maar ook in de reactie onder de blog.





(Dennis lacht me uit nu ik deze blog voordat ik op publiceren heb gedrukt voorlees. Hij vraagt zich af wat ik me op de hals haal.)

2 opmerkingen:

  1. Nou, nieuwsgierig Aagje, van mij wist je het al.
    Nelleke (en Gerard natuurlijk ook).
    P.S. Weer goed om je vanochtend te zien. Enne omdat knuffelen nog niet mag, dan maar zo 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nieuwsgierig zijn is een kwaliteit. Van mij wist je het vast ook wel. ;-) Ineke

    BeantwoordenVerwijderen