Totaal aantal pageviews

dinsdag 3 september 2019

Semi zelfstandige puber

Ik constateer dat  onze Puber steeds dezelfde kleding aan heeft en informeer of ze niets anders heeft. Blijkt dat ze nog maar 2 in haar ogen acceptabele lange broeken heeft en nauwelijks shirtjes, oftewel; ze heeft niets om aan te doen naar school.


Dit roept bij mij volslagen onbegrip op, ze is toch wezen winkelen in de vakantie, met haar zus, met vriendinnen....


Dat schat ik dan blijkbaar volledig verkeerd in, dat was winkelen, dan koop je geen kleding. Die koopt ze tenslotte altijd met  mij merkt ze daarna op.


Na het wegwerken van de brok in mijn keel sta ik voor de keus, maak ik haar zelfstandig of koester ik me in het feit dat ze zich toch nog in enige mate afhankelijk opstelt.


De keus is snel gemaakt, ik geef mezelf een schop onder mijn kont, geen tijd voor een slechte dag. Er moeten vanmiddag kleren worden gekocht. Dennis mag mee voor de morele ondersteuning en het dragen van de tassen. Want daar breng ik dan niet meer de kracht voor op.




Update:


Kapot, maar de score is, een spijkerbroek drie truien een shirt en onderbroeken. En een gezellige middag al zal Dennis dit anders hebben beleefd Hij haat tenslotte winkelen, of we nu uiteindelijk kleren kopen of niet.



2 opmerkingen:

  1. Een geslaagde dag voor Liselotte: kast weer gevuld met kleding.
    Een mooi familie uitje!
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo herkenbaar....
    Afgelopen zaterdag heb ik mij ook naar de stad geschopt met tjarda
    Groetjes,
    Anke Cnossen

    BeantwoordenVerwijderen