Totaal aantal pageviews

donderdag 19 september 2019

Chemo brein

Ik heb de tweede erop zitten, nog 10 te gaan. En ook deze keer voor een groot deel geslapen. De kuur is vele malen beter te verdragen. Wel een hoop kwaaltjes,  maar tot nu toe is daar prima mee te dealen.

De twee bijwerkingen waar ik het meeste moeite mee heb zijn de vermoeidheid en chemo-brein. Ik wandel langs de grenzen van mijn kunnen. Meestal wil ik meer dan ik kan, maar kom ik daar tijdig achter

En dat chemo-brein heeft als enig voordeel dat ik daar van alles en nog wat op kan afschuiven. Vergeten afspraken, vergeten namen, vergeten wat ik ging doen, vergeten..... bedenk het maar. Maar op momenten dat ik wel scherp ben zie ik taal- en stijlfouten in mijn blog. Superstorend, maar ik schuif ze gewoon allemaal op chemo-brein.

En doe ik een schiet gebedje of dit wel weer goed mag komen na de chemokuren.

1 opmerking:

  1. Het komt wel goed, nieuwsgierig Aagje. Voor nu even goed op je energiehuishouding letten.
    Nu het beter met me gaat, heb ik daar ook last van.
    Vroeger moest ik het bekopen met pijn, nu slechts met moe zijn de dag erna. Slapen helpt altijd, maar dat weer jij ook al....

    BeantwoordenVerwijderen