Totaal aantal pageviews

zondag 1 september 2019

Achterdochtig en terecht helaas.

Vanmorgen voelde ik me eigenlijk prima.  Wat ik voorzichtig en achterdochtig accepteerde bij het plannen maken voor vandaag.
Liselotte ging met een sportvriendin de mudrun lopen en had een startdag bij de korfbal. Beide bijwonen was teveel dus ik moest kiezen in het kader van energiemanagement. De gezelligheid van het korfbalveld won.

En dat was een goede keus. Het feit dat puber in het kwadraat niet wilde dat ik op de groepsfoto met team en ouders kwam, kwam me niet slecht uit. Ik kwam erachter dat ik dat ook niet persé nodig vond. Verder heb ik genoten van het zonnetje, het feit dat ik aanwezig kon zijn en lekker geklets met vrienden en bekenden.

De achterdocht was terecht, de neulasta-ellende die de pijn in mijn botten en spieren veroorzaakt slaat inmiddels toe.

Maar mijn goede moment hebben we toch maar mooi gehad! Lekker met zijn drietjes eruit.

En morgen zien we wel weer verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten