Totaal aantal pageviews

zondag 28 juli 2019

Weekendje weg

Ongeveer 5 uurtjes in een gekoelde auto bij die zweterige nare 38-39° buitentemperatuur is zeker geen straf. Zeker niet als het einddoel  van deze reis een gezellig vakantiehuis is, waar we worden opgewacht door Kelly,  Hidde en Siem.

Het feit dat Siem het dagritme bepaalde dit weekend,  laat mij heerlijk meeliften op een ritme wat mij prima past. Een middagdutje behoort inmiddels, ook op mijn goede dagen er standaard bij. Daar leg ik me inmiddels letterlijk en figuurlijk dan maar bij neer.

Lekker nog wat vakantiegevoel terwijl we, Koos konijn tegen komen, Cochem verkennen, winkelen in de supermarkt, bij vergissing Frans spreken i.p.v. Duits🤫, spelletjes spelen en andere toeristen zowel op het park als daarbuiten aanschouwen.

Morgen begin ik met het laten plaatsen van de port-a-cath, dinsdag ochtend naar de oncoloog en als alles in orde is donderdag de 2e kuur. Pittig weekje, maar het feit dat ik geen zenuwen heb voor de prikken en infusen en nu de gang van zaken weet maakt het iets gemakkelijker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten