Totaal aantal pageviews

maandag 8 juli 2019

Vandaag is morgen gisteren.

Dit las ik laatst ergens en het raakte me. Het zette me aan het denken omdat ik deze verzameling van vier woorden heel veelzeggend vind.

Aan de ene kant zegt het me niet te vergeten om te genieten van elke goede dag, morgen is er een nieuwe dag en je weet niet wat deze brengt.

Aan de andere kant zegt het me niet de moed te verliezen op een slechte dag, morgen is er een nieuwe dag en je weet niet wat deze brengt.

En het herinnert me eraan dat ik de komende periode  vooral dag voor dag moet (be)leven.

Voor nu kan ik zeggen gisteren was een goede dag. En zoals het eruit ziet kan ik dat morgen ook zeggen.

Genieten van de vakantie en ons huis in Frankrijk is tenslotte 1 van onze favoriete bezigheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten