Totaal aantal pageviews

vrijdag 19 juli 2019

Naar omstandigheden gaat het redelijk

Gisteren na het eten sloeg de misselijkheid flink toe. Ik heb uiteindelijk niet overgegeven maar voelde me hondsberoerd.  Wel heb ik 2 x een prachtige nr 2 afgeleverd wat opluchtte dus dat zal dwars gezeten hebben. En ik was zo moe dat ik om 21.00 uur ofzo al op de bank zat te slapen vooroverhangend boven mijn emmer🤢. Maar slapend voelde ik me niet beroerd dus zijn we naar bed gegaan. Tv gekeken en in slaap gesukkeld. Tig keer eruit om te plassen en omdat ik zo vroeg sliep om 5.00 klaarwakker😳. Als ik wakker was een beetje zeurderige hoofdpijn, alsof ik niet genoeg gedronken heb. En als ik wat drink protesteert mijn maag. Tot 9.00 uur nog af en toe een hazeslaapje gedaan. Net mijn pilletjes in mogen nemen van vandaag tegen de misselijkheid en Dennis is ontbijt aan het maken dus we hopen er maar het beste van.

14.00 Lusteloos, lamlendig maar niet al te beroerd. Eigenlijk best acceptabel voor de omstandigheden. Ik ga mezelf zo een schop onder me kont geven en douchen. Daarna de frisse neus van de dag halen, een verplichting die ik mezelf heb opgelegd. Dat moet voorkomen dat ik in een lamlendige niet echt zieke toestand verdrink in zelfmedelijden.

Bijna 17.00, douchen heb ik uitgesteld, niet genoeg fut om en te douchen en te wandelen. Goede beslissing, ik knapte op van de frisse lucht en bewegen.  Eten en drinken houd ik nog steeds binnen.

Ik zal mijn vermoeidheid t.z.t echt wel vervloeken, maar voor nu verwelkom ik het. Vroeg erin en hopen op een redelijke nacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten