Totaal aantal pageviews

vrijdag 12 juli 2019

Update

Mijn kies of eigenlijk het ontbreken van mijn kies heeft me nadat het bloeden was gestopt geen last meer bezorgd. Een schattig kindertandenborsteltje helpt bij het onderhoud samen met het voorgeschreven mondspoelwater. Dus die hobbel hebben we getackeld.

De relatie met mijn gehavende borst komt langzaamaan goed. Ondanks mijn goede zorgen nog wat ongemakken als jeuk, vervellende huid en een zeer langzaam herstellende plek in de plooi aan de onderkant.

Mijn energielevel is nog niet op niveau, maar met een middagdutje en niet veel doen, is ook dat niet zo slecht. Ach, en we hebben tenslotte vakantie.

Ten opzichte van het weer in Nederland hebben we hier supermooi vakantieweer. We hebben heerlijk kunnen klagen dat boven de 30°C toch wel te warm is. De voorspellingen zijn dat het tussen de 25° en 27° blijft de komende week.

We hebben nog vijf dagen (dat is incl. vandaag) met de belofte van heerlijk zomerweer voor de boeg. Langzaam aan druppelen de vaste bekenden binnen op de camping, goed voor wat kletspraatjes in het Frans.

Kortom ondanks alles hebben we een lekkere vakantie waarin we in staat zijn om even bij te tanken. En ons, voor zover mogelijk, voor te bereiden op de periode die gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten