Totaal aantal pageviews

vrijdag 5 juli 2019

Moeizame verstandhouding

De verstandhouding tussen mij en mijn rechterborst is nog erg gecompliceerd.  Ik ben zeer zorgzaam: zalfjes, uit de zon blijven, een goede ondersteunende bh, niet zwemmen, niets is me teveel. Momenteel betaalt ze me terug met jeuk en een nare plek in de plooi onder mijn borst.

Misschien wat naïef, maar tot aan het bezoek aan de radiotherapeut-oncoloog na mijn laatste bestraling, dacht ik dat het na het bestralen niet meer erger zou worden. Op zich goed dat ze het aangaf, maar wel teleurstellend, het werkt nog zeker een week door. Behalve veel blijven drinken, second skin-achtig materiaal in de plooi plakken en (veel) zalf smeren valt er niets aan te doen. Ik zal het moeten uitzitten.

Wat ik kan beamen, jeuk is vervelender dan pijn😞. En wat lokt het water van het meer bij temperaturen van 35°C. Ik neem het haar wel een beetje kwalijk. Je moet toch ergens de pest op in kunnen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten