Totaal aantal pageviews

donderdag 27 juni 2019

Waterlanders alarm

Vandaag voor het laatst werken. Er zal iemand mijn werk overnemen dus ik zal mijn werkplek daarvoor iets uitruimen, het gaat tenslotte over (minimaal) 5 maanden. Dat vind ik allemaal nog wel te behappen. Al denk ik dat ik daarbij al wel enige moeite zal hebben om het droog te houden.

Het feit dat een schoolgebouw straks behoort tot één van de openbare ruimtes die ik vanwege mijn lage weerstand tijdens de chemo moet vermijden, daar heb ik wel enorm veel moeite mee. Ik had eigenlijk bedacht om betrokken te blijven door , uiteraard als ik me goed genoeg voelde, nog af en toe koffie te gaan drinken, eventueel een teamoverleg bij te wonen of collega's die mijn werk overnemen van gevraagd en ongevraagd advies te voorzien.

Het is mogelijk dat ik mijn handen zo vol heb aan overleven, dat het er niet van zou zijn gekomen. Maar het feit dat ik weet dat het niet mag..... Dat veroorzaakt een groot waterlanders alarm voor vandaag.

Ik denk dat ik thuis maar extra koffie in ga slaan. Voordeel, die is wel lekker😉. Dan ga ik voor mijn sociale contacten maar veel koffiedrinkers uitnodigen. (Thee mag ook).

Update: ik heb het droog gehouden. Wel door gewoon weg te glippen en niemand gedag te zeggen🙈. Lees mijn kaartje maar op het prikbord in de personeelskamer🤫.

1 opmerking:

  1. 💋💋💋💋💋💋💋💋

    BeantwoordenVerwijderen