Totaal aantal pageviews

maandag 17 juni 2019

Naar omstandigheden tevreden

Bestraling nummer 4 zit er ook weer op. Dit keer mocht Dennis mee, hij weet nu ook hoe ik erbij lig. Na bestraling, een controle afspraak bij de dokter. Deze was tevreden, dus ik ook. Wel, de al op dag 1 ontstane roodheid en stuwing door vocht in de gaten houden, maar verder prima.

Bij Liselotte op school de zaken op orde gemaakt zodat ze eerder met vakantie mag. Zeer tevreden met de prettige wijze waarop ze omgaan met onze situatie.

Tevreden met onze "weekplanning" ik krijg het steeds meer in de vingers, rust en regelmaat.

En zeer tevreden over hoe ik me voel, ik lever echt wel veel in, maar zie ook kans om te genieten. Zoals zometeen van een beugelloze dochter 😁. Ik ben zeer benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten