Totaal aantal pageviews

zondag 23 juni 2019

Superweekend

Mooi weer, en een druk programma dit weekend. Ik begon er met enige argwaan aan zal ik eerlijk zeggen. Dat kwam door gebrek aan vertrouwen in mijn kwaliteit om mijn verminderde energie te managen. Moe maar voldaan kan ik zeggen dat het prima ging! En dat het een weekend was met gouden momenten.

Crossfit gekeken tijdens de boxgames (clubkampioenschappen) voor de teens. Mijn puber gewoon ruim 80 kg zien deadliften en ruim 90 kg lukte maar net niet... (word ik gewoon bang van😖). De 4e plek, dus mooi resultaat!

Vervolgens heerlijke apero met dierbare vrienden in de tuin super relaxed. Dat daarvoor een middagdutje noodzakelijk was en mijn tegenwoordige bedtijd 21.00 max is, accepteren we. Zelfs zonder frustratie.

En ook vandaag een heerlijke dag. Supergezellig familie toernooi met een fantastisch gezellige afsluiting en wezen wokken met mijn kant van de familie. Allemaal goed vol te houden, ook weer met een middagdutje.

Dit is exact zoals we van plan zijn! Genieten van wat nog kan en ons wel degelijk realiseren wat er nog komt. Maar daar pas mee dealen als het zover is.

Stap voor stap.

1 opmerking:

  1. Wat doe jij/doen jullie dat goed!
    Heerlijk.
    Liefs van Gerard en Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen