Totaal aantal pageviews

dinsdag 18 juni 2019

Beetje bizar?

Om je voor te bereiden op de chemo wordt aangeraden je tandarts te bezoeken. Een goede mondhygiëne is dan meer belangrijk dan ooit. Dus behoorde de tandarts ineens tot het pakket aan voorbereidingen op de chemo.

De tandarts mocht ik vandaag bezoeken, en helaas kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat het verstandig is om één van mijn oude vullingen nu te vervangen. Onder normale omstandigheden hadden we het even afgewacht, nu moet het maar gelijk gebeuren. Nou ja, gelijk..... donderdag 9.45 uur. Dit past mooi achter mijn bestraling aan.

Het bizarre is dat ik me vanaf nu dus opvreet van de zenuwen voor mijn tandartsbezoek.  Hier vallen die bestralingen compleet bij in het niet.

Ik haat tandartsbezoeken😥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten