Totaal aantal pageviews

woensdag 1 april 2020

Minuscuul klein

Gisteren had ik ze. De medicijnen waardoor ik weer ongestoord zou moeten kunnen doorslapen. Geen slaappillen, maar pillen tegen incontinentie. De bijwerking van deze pillen is dat ze helpen tegen opvliegers. De opvliegers waardoor ik 4, 5 soms zelfs 6 keer wakker word gedurende de nacht. En als ik dan wakker word moet ik meestal ook plassen.

Ik krijg een kleinere dosis dan iemand die de medicijnen moet slikken tegen incontinentie.  Toch hebben ook deze medicijnen mogelijke bijwerkingen, zelfs bij deze kleine dosis.

Sinds het innemen van het eerste minuscuul kleine pilletje, wat ik ook nog moest halveren, heb ik geen opvlieger meer gehad. 

Ik hoop dat het geen toeval is. Ik hoop dat ik geen last krijg van bijwerkingen.  En Dennis hoopt met me mee.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten