Totaal aantal pageviews

dinsdag 31 maart 2020

Online

Online vergaderingen op het werk,  online een spelletje spelen ik raak er al een beetje aan gewend. Online een informatiemarkt organiseren op mijn werk was nieuw. Op deze informatiemarkt krijgen normaal gesproken 300 studenten uit het 2e leerjaar informatie van 200 studenten uit het 3e leerjaar over opdrachten voor een module. De informatie werd alsnog gedeeld door filmpjes die 3e jaars studenten hebben gemaakt van hun opdracht. De voorlichting en verdere informatie was online te vinden. En gedurende 1,5 uur stonden mijn collega en ikzelf in contact met de studenten via een online discussie en livestream. Er gaat niets boven het echte contact, maar het was een goed alternatief. En een hele bijzondere ervaring.

Ik ben benieuwd naar de persconferentie straks.  Maar ik ga ervan uit dat we nog even online moeten blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten