Totaal aantal pageviews

maandag 23 maart 2020

Re-integreren

Sinds begin januari ben ik weer aan het werk. Samen met de bedrijfsarts en mijn teamleider maak ik plannen, evalueer ik, en kom ik steeds een stapje verder. 
Dat ik hobbels tegen zou komen op weg naar volledige deelname aan het arbeidsproces had ik ingecalculeerd. Maar de hobbel die het Coronavirus opwerpt had ik nooit van tevoren kunnen bedenken.

Ik kan en mag thuiswerken en doe dat ook. Ook breid ik gestaag mijn werkzame uren uit. En in de situatie waar we nu zitten gaat dit ook prima.

Maar omdat mijn hele verdere persoonlijke agenda is leeggeveegd (niet alleen die van mij)en ik geen reistijd heb is het niet gelijk aan het "normale" leven.

Dus eigenlijk weet ik nog steeds niet zo goed of ik het aantal werkzame uren ook echt aankan naast de rest van mijn normale sociale activiteiten. 

Maar goed, ik denk ook dat de wereld nooit meer zo wordt als voor de Corona crisis. En dat ook op een positieve manier een hoop zal veranderen.

Dus ga ik straks gezamenlijk met miljarden anderen op zoek naar een nieuw normaal. 

Gaan we fijn met zijn allen re-integreren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten