Totaal aantal pageviews

donderdag 12 maart 2020

Wow, het leven staat op zijn kop.

Het zou in andere omstandigheden heel gezellig zijn geweest. Kopje thee, gezellig met zijn drieën op de bank voor de tv. In afwachting van de persconferentie n.a.v. het crisisoverleg m.b.t. Corona.

Puber met een stemming tussen hoop en vrees, sluiten de scholen? Hoop, lekker niet naar school. Vrees, niet naar school= gemis sociale contacten. Wij een beetje lacherig, ongemakkelijk, gespannen en benieuwd wat voor maatregelen worden het. En vooral wat voor impact gaan deze maatregelen hebben.

Dennis was van plan weer aan het werk te gaan, behalve dat hij nog wat hoest, voelt hij zich opgeknapt. Dat gaat in overleg met zijn chef niet door zolang hij nog hoest. Mijn bijeenkomst voor het project bij het VUMc is  geannuleerd. Alle korfbaltrainingen en -wedstrijden gaan niet door. Op mijn werk (agrarische hoge school) komen we voor pittige uitdagingen te staan.

Ik vind de impact bizar, indrukwekkend maar eigenlijk ook heel facinerend. Wow, het leven staat op zijn kop.

Ik ben ongelofelijk blij dat ik mijn chemo al in oktober heb afgerond. Ik leef mee met een ieder die dit geluk niet heeft. Chemo is al een uitdaging op zich, welke in deze omstandigheden er niet minder op wordt.

Sowieso wens ik iedereen sterkte die serieuze nadelige gevolgen ondervindt van deze bizarre situatie. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten