Totaal aantal pageviews

dinsdag 10 maart 2020

Echte mannen en echte meiden

Dennis zit ziek thuis met de griep. Hij trotseert deze heldhaftig. Als een echte man!

Puber heb ik vanmorgen naar school gebracht. Een klein beetje omdat het regende en zeiknat op school komen is waardeloos.  Maar vooral om de ambiance te creĆ«ren voor een moeder-dochter gesprek. Als echte pubermeiden ben je of BFF of heb je ruzie. En als echte meid loopt ze nu tegen deze materie aan op school. Niet dat ik ook maar iets zinnigs hierover te zeggen heb, dit soort gedoe ging en gaat mijn pet ook altijd te boven. Maar een luisterend oor kan ik minstens aanbieden.

Conclusie van puber was waarom doen meiden zo ingewikkeld. Ik kan maar beter gewoon met jongens bevriend zijn.

We zullen vanmiddag zien wat de status is als ze thuiskomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten