Totaal aantal pageviews

woensdag 29 april 2020

Het lijkt vrede.

Ik moest vandaag contact opnemen met mijn huisarts om te laten weten hoe het met me gaat. Na mijn verhaal gaat hij uit van een virus of darminfectie. Als ik op korte termijn weer diarree krijg dan moet ik een ontlastingmonster inleveren om op kweek te kunnen zetten. Tja, het Corona verhaal kon hij niet bevestigen noch ontkennen maar dat had ik ook niet verwacht.

Het vervelende is dat ik weer een jasje heb uitgedaan. Conditioneel weer tig stappen terug. Daar heb ik ongelofelijk de pest over in. Om het een positieve wending te geven hoop ik dan maar dat een aantal van de verloren kilo's wegblijven. 

Ook mag ik zodra mijn darmen helemaal rustig zijn weer beginnen met mijn medicijnen tegen de opvliegers.  Deze lijken toch niet de oorzaak. Daar wordt ik dan weer heel hoopvol van.


Weer ga ik zo snel mogelijk herstellen, ik word er ervaringsdeskundige in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten