Totaal aantal pageviews

zaterdag 25 april 2020

Getob

Mijn maagdarmstelsel is nog steeds van slag. De huisarts heeft me een kuurtje voorgeschreven van een week. Bijwerkingen van dat kuurtje zijn mogelijk diarree (serieus) en overgevoeligheid voor zonlicht.
Het enige positieve van dit verhaal is dat mijn medicijn tegen de opvliegers misschien niet de oorzaak was. Dat gaan we uitproberen zodra de rust inwendig is weergekeerd. 

Ik ga mijn meivakantie maar zoveel mogelijk binnenshuis doorbrengen. Ik zou bijna hopen op slecht weer.

2 opmerkingen:

  1. Geniet van je vakantie en hopelijk slaat de kuur aan zonder bijwerkingen, groetjes Corné en Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm vervelend Monique. Hopelijk is het gauw weer over.
    Buiten onder een parasol in de schaduw kan ook toch?
    Liefs Gerard en Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen