Totaal aantal pageviews

donderdag 16 april 2020

Reïntegreren

Vanaf ongeveer juni vorig jaar heb ik geroepen dat 2020 mijn jaar zou worden. Het was een moment om naar uit te kijken. De jaarwisseling was voor mij extra speciaal, want 2020 brak aan. Letterlijk en figuurlijk liet ik gevoelsmatig een nare periode achter me.

Het is maar goed dat ik toen niet wist dat ik mijn podium moest gaan delen met Corona. Dat niet alleen ons leven op zijn kop zou staan maar de hele wereld.

Wederom hebben we de regie weer uit handen gegeven voor een groot deel van ons dagelijks leven. Wederom voel ik me afhankelijk van de artsen en wetenschap. Wederom is het een kwestie van doorzetten en volhouden. Wederom doen we het weer samen als gezin.

Mijn reïntegratie op het werk verloopt voorspoedig, maar wordt ook beïnvloed door deze rare periode. Het voordeel is dat we straks met zijn allen moeten reïntegreren in het nieuwe normaal. Ik heb dan in ieder geval al geoefend. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten