Totaal aantal pageviews

woensdag 8 april 2020

Slippertijd

 Ik loop zodra het weer het toe laat  het liefste op slippers. Sinds kort word ik daarin tegen gehouden. Ik heb namelijk last van ernstig getraumatiseerde teennagels.


Ik zal jullie de onsmakelijke foto's besparen, maar ze zien er niet uit. Ze zijn zwart en geel uitgeslagen en verdikt. Dit is het gevolg van de chemobehandelingen. Het zijn ook nog precies de nagels van mijn grote tenen, dus voor mijn gevoel springen ze direct in het oog. Helaas is het een kwestie van tijd en kan het nog wel even duren voor de ellende eruit is gegroeid. Alle kans dat het dan inmiddels weer winter is.


Zo makkelijk als ik rondliep met mijn kortgeschoren en later kale hoofd zo ingewikkeld vind ik het probleem van mijn teennagels. Ik ga maar hele donkere nagellak kopen om het een beetje te verbloemen, want dichte schoenen in de zomer is ook een vooruitzicht waar ik niet blij van word.

2 opmerkingen:

  1. Idd nagellak biedt soelaas en donkerbruin of zwart kan prima 👣💅
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi rood is ook niet lelijk!👣😁

    BeantwoordenVerwijderen