Totaal aantal pageviews

zaterdag 30 november 2019

Beetje terug naar normaal.

Afgelopen vrijdag was Dennis vrij en hadden we dus een heerlijk lang weekend voor de boeg. Aangezien ik me ten opzichte van 3 weken terug vele malen fitter voel, direct een strakke planning opgesteld.

Hoewel ik deze hier en daar wat bij moest stellen hebben we ongelofelijk (heerlijk) veel kunnen doen. Vrijdag heerlijk met zijn tweeën op pad geweest. Liselotte naar school gebracht, nog wel eventjes oedeemtherapie en toen op pad. Heerlijk langs het strand gewandeld in Noordwijk en latte machiato gedronken in een strandtent. Daarna cadeaushopping bij een tuincentrum en door naar huis. Dat de afstand van de strandwandeling een stuk korter was dan de planning en dat uit eten werd gewijzigd in eten halen vanwege enige vermoeidheid mocht de pret niet drukken.
Vandaag kregen we Kelly en Siem op de koffie. Uiteraard genoten, vooral van het feit dat ik Siem weer op de arm kan hebben. Weliswaar kort, maar langer vindt hij toch niet leuk. Rondlopen en spelen is veel leuker. Daarna stonden er een lunch en winkelen in Dronten op het programma. Winkelen met een missie, anders is het een nutteloos tijdverdrijf.  Deel van de missie is geslaagd maar er zijn nog enkele zaken die alsnog moeten worden gehaald. Kwestie van tekort aan tijd, conditie en energie. En dat lag niet alleen aan mij....

Ook de verjaardag van mijn zus en zwager hebben we kunnen meevieren. Weliswaar was natafelen niet aan de orde, er kwam een abrupt einde aan mijn energielevel na het eten. En daaraan geven we dan ook direct gehoor. 
Morgen een dagje ingepland zonder afspraken, indien noodzakelijk kan ik de hele dag gebruiken om bij te komen. Ik ben benieuwd of ik het nodig heb, op dit moment ga ik er natuurlijk vanuit dat dat niet het geval is.

2 opmerkingen:

  1. Je bent een topper. Knap hoor hoe je er zo mee omgaat. Nog even en je kan alles weer wat je voorheen ook kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk im te lezen. Kan me indenken dat je daar zo ontzettend blij van wordt. Zo herkenbaar.
    En de energie gaat gaandeweg vast groeien.
    😘💖 Gerard en Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen