Totaal aantal pageviews

dinsdag 12 november 2019

Weer aan het werk

Tijdens het hele proces houden zo ook nauw in de gaten hoe ik het tussen de oren red. Dit leidt o.a. regelmatig  tot de vraag of ik druk ervaar vanuit mijn werkgever. 

Hulde aan mijn werkgever en leidinggevende! Ik kan iedere keer melden dat ik geen enkele druk ervaar, alleen maar enorm veel steun. Ik hoor hierover ook wel eens andere ervaringen van lotgenoten. 

Zelf voel ik de druk om na de kerstvakantie weer te gaan werken. Voor mij hoort dit bij het herstelproces waarbij ik mijn normale leven weer op ga pakken. Dat deze boodschap door deze en gene hoofdschuddend of twijfelachtig wordt ontvangen weerleg ik met het argument dat ik  tenslotte nu ook wekelijks koffie ga drinken op het werk. Daarbij zeg ik ook nog niet hoeveel uur ik aan het werk ga daarmee geef ik mezelf wat speling.

2020 ik kom eraan! Helaas niet rennend, maar toch.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten