Totaal aantal pageviews

woensdag 6 november 2019

75%

Rust in mijn hoofd.  Na de afgelopen dagen een aantal keer contact gehad te hebben met de afdeling oncologie  om uit te wisselen hoe het verloop was van mijn klachten, is besloten de kuur door te zetten. Weliswaar met een verlaagde dosis van 75%.

Morgen nemen ze bloed af en volgende week heb ik mijn driewekelijkse afspraak bij Charlotte. Dan kijken we hoe we de laatste kuren in gaan vullen.

Ach, 75% van de kuur hebben we de aanval op mogelijke minuscule aanwezige cellen met 100% aangevallen. En daarvoor niet te vergeten de AC kuren en bestralingen. Dus nog even navegen met een dosis van 75% i.p.v. 100% geeft me geen ontevreden of ongerust gevoel.

Nog 4 te gaan, over drie weken zit ik ongeduldig te wachten omdat ik dan nog maar 1 nachtje hoef te slapen voor de laatste.

2 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte, Corné en Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En aftellen meid. Zet hem op met die laatste zware loodjes. 💪😘💖
    Nelleke en Gerard

    BeantwoordenVerwijderen