Totaal aantal pageviews

donderdag 7 november 2019

Tegenvaller

Mijn gehavende borst is rood en warm. Ik maakte me hier zelf niet enorm druk om, weet het aan de reactie op de oedeemtherapie en het masseren van het bindweefsel om het littekenweefsel los te maken. Wel had ik extra opgelet of ik geen verhoging had en vond ik het nodig om er melding van te maken.
Om te beoordelen of ik gelijk had, dat het niets voorstelde, moesten de verpleegkundigen van de kurenkamer even kijken. Het gevolg was de zaalarts erbij, het raadplegen van mijn dossier en de oncoloog. Met als conclusie dat ik een cellulitis ontsteking heb en een antibioticakuur krijg i.p.v een chemokuur. Dinsdag een afspraak bij de oncoloog om te kijken of ik volgende week donderdag de kuur gewoon weer kan voortzetten.  

Een voordeel is dat mijn lichaam zich een week kan herstellen. Voor de rest vind ik het gewoon vet teleurstellend. 

2 opmerkingen: