Totaal aantal pageviews

donderdag 1 augustus 2019

De tweede ronde

Ondanks dat ik nog wat beurs ben waar ze me te pakken hebben gehad voor het plaatsen van de p.a.c., ga ik sporten💪. Ik voel me redelijk goed dus daar moet ik van profiteren.

Om 14.00 uur mogen we ons melden in de kurenkamer voor ronde 2. Het scheelt behoorlijk in de zenuwen vooraf dat ik niet hoef te worden geprikt voor bloedafname of infuus😅. Ook weet ik wat me te wachten staat,  en dat vind ik minder ingewikkeld dan de angst voor het onbekende.

Nog even voor twee dagen vooruit koken, gisteren is het huis gepoetst, boodschappen bestellen we, dus we zijn er klaar voor. Min of meer.....

Update: kuur zit erin en bij het aanprikken van de pac, nog zeer pijnlijk vanwege de blauwe zone, heb ik inderdaad een vreugdedansje gedaan in gedachten. Een lotgenoot naast me had ook een pac. Die hebben ze geplaatst omdat ze niet meer te prikken was. Die lijdensweg heb ik tenminste mogen missen💃.

1 opmerking:

  1. Succes Monique, en geniet van de courgette soep, Corné en Ellen

    BeantwoordenVerwijderen