Totaal aantal pageviews

woensdag 7 augustus 2019

Wat gaan we doen?

IDat mezelf bij elkaar rapen ging minder goed dan ikzelf had bedacht. Dennis moest me assisteren door me een schop onder mijn komt te geven. Maar gelukkig is hem dat toevertrouwd 😅.

Ik had het idee opgevat om nog een weekje te gaan kamperen,  niet te ver weg, op een camping met zwembad. Gezien de weersverwachting en mijn conditie heeft Dennis zijn veto uitgesproken met een nee. O.a. regenbuien, puberbuien, hygiëne van douche en toilet zijn thuis beter te managen. En, ik zeg het fluisterend, ik denk dat hij gelijk heeft.

We gaan dus dagjes (halve) weg. Vandaag is het zomermarkt op Urk en gaan we daar de toerist uithangen. Morgen blijven we in Lelystad en gaan we naar het natuurpark. Rondje lopen en terrasje pakken, en genieten dat dat kan. Volgens mij is hiermee de vakantie sfeer te creëren.  Ik laat het weten!

  

1 opmerking:

  1. 👍👍👍👍 Dennis. Urk is leuk, het natuurpark ook genieten. Enne op een terrasje.... heerlijk. Geniet er saampjes van 😘💖 Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen