Totaal aantal pageviews

donderdag 22 augustus 2019

Ik ben er weer!

Ondanks dat de tranen de hele tijd door over mijn wangen rollen, ben ik er weer. Miep zelfmedelijden en Marie ellendig een koffer gegeven en weggestuurd tot na ronde 4. Ze zeggen niet voor niets: bezoek en vis blijven 3 dagen fris.

Dan rest mij om de komende week goed te gaan benutten. En uit te vinden welk dieet me past, mijn huis weer enigszins op orde te brengen en vooral te genieten van het mooie weer en de goede momenten.

Alleen nog even uitzoeken hoe ik die lekkende traanbuizen kan dichten. Emotioneel instabiel met tranen kan ik accepteren. Maar tranen die rollen zonder emoties zijn zeer ergerlijk.

1 opmerking:

  1. Welkom terug en geniet van alle goede momenten 😘💖 Gerard en Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen