Totaal aantal pageviews

woensdag 28 augustus 2019

Energieboost

Vandaag is puber weer naar school. Met gepaste tegenzin om aan de leerstof te beginnen, met enthousiasme om iedereen weer te zien is ze richting Dronten gebracht. Voor mij ook direct een mooie aanleiding om naar Dronten te gaan. Dan hoeft zij deze eerste dag nog niet direct heen en terug te fietsen en kan ik mooi even kijken of er collega's zijn die tijd hebben om ff bij te kletsen.


Ik had afgesproken met Jan en Ellen in het GVL, dit is een bijgebouw en aangezien ik veel mensen op 1 plek moet vermijden leek dit een goed plan. Ware het niet dat het GVL tijdens de bouwperiode van een studentencomplex is gebombardeerd tot kantine voor de bouwvakkers. Laat het nou net koffiepauze zijn voor een stuk of 20 bouwvakkers.....


Vervolgens toch nog even het hoofdgebouw in, het was daar rustiger dan in het bijgebouw tenslotte. En nog best wel wat collega's gesproken. En wat een heerlijke energie boost gaf dat! Heerlijk even gekletst over van alles en  nog wat, even uit mijn eigen, inmiddels af en toe benauwende, wereldje.


Ik ga een manier vinden om dit vaker te doen maar niet verzeild te raken in mensenmenigtes. En ik ga op zoek naar "iets" wat ik kan doen zonder dat er druk op ligt en wat mijn geest scherp kan houden.


Eerst even bijkomen van de volgende kuur, dat dan weer wel....

2 opmerkingen:

  1. Het was fijn om je weer even te zien en te spreken. Powervrouw zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zet hem op morgen en SUPER om je gesproken te hebben en op naar het volgende escape moment, Ellen ��

    BeantwoordenVerwijderen