Totaal aantal pageviews

woensdag 21 augustus 2019

Einde vakantie periode

Het is duidelijk dat ronde 3 er behoorlijk in hakt. Naast mijn zeer slechte dagen die bar waren, herstel ik minder snel. Daarbij heb ik last van lekkende traanbuizen, droge ogen, gassende darmen, een borrelende maag en vermoeidheid. Dat het steeds zwaarder zal worden om te herstellen van een kuur wist ik, maar het valt niet mee om het te accepteren. Daarnaast snak ik naar regelmaat en een wat meer normale gang van zaken. Dit geldt niet alleen voor mij maar ook voor onze puber en Dennis. Ik had nooit verwacht het hardop te zeggen schrijven, maar ik ben blij dat de vakantieperiode voorbij is.


Volgende week woensdag begint voor Liselotte de school weer en dus automatisch komt er ook weer een meer normaal ritme. Ook de nodige uitdagingen kondigen zich aan, o.a. in de vorm van een afgesloten fietspad naar Dronten gedurende 2 maanden, maar die tackelen we wel. De eerste afspraken staan alweer in de agenda met collega's. Jaja een beetje bijkletsen, meer niet...……. Maar wat is het een heerlijk vooruitzicht.


Nu ik weer een beetje begin op te knappen heb ik het voornemen om komend weekend, aangezien het mooi weer belooft te worden, gepast afscheid te nemen van de vakantieperiode. Nog even bedenken hoe, maar dat gaat goedkomen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten