Totaal aantal pageviews

dinsdag 6 augustus 2019

Pfffff

Volgens mij, ben ik er weer een beetje. Ik heb erg veel last gehad van de Neulasta injectie denk ik. Werkelijk mijn hele lichaam deed zeer. Ik denk dat een bokser🥊 zich ongeveer zo voelt na een wedstrijd, spierpijn en beurs van top tot teen. Ach en aangezien ik met de wedstrijd van mijn leven bezig ben, is het gevoel niet geheel misplaatst.

Ik denk dat het funest zou zijn geweest om stil in bed te blijven liggen, dus gelukkig moest ik om het half uur naar de wc 🙄.

Ik ben van plan om mezelf vandaag op te rapen, streng toe te spreken en voor te bereiden op een vakantie week.  De rest van de week is zonder afspraken, zonder hittegolf, zonder noodzakelijk herstel van ingrepen van een p.a.c. dus, wat gaan we voor leuks doen?

Ik houd jullie op de hoogte 🏕 en zal straks Dennis en puber ook informeren wat de plannen zijn.

2 opmerkingen:

  1. πŸ‘πŸ‘πŸ‘topper. πŸ˜˜πŸ’– Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een hele goede week toe samen met Dennis en dochter��Ineke

    BeantwoordenVerwijderen