Totaal aantal pageviews

vrijdag 31 mei 2019

Het lukt

Het lukt om simpelweg te genieten in Frankrijk. En om ons tegelijkertijd voor te bereiden op wat ons nog te wachten staat.

Voorzichtig opgezocht wat we aan betrouwbare informatie konden vinden over chemo. Als het wel nodig is wil ik er niet door overvallen worden, en de kans is nou eenmaal zeer aanwezig. Is het uiteindelijk niet nodig, weet ik wat me bespaard blijft, ook mooi meegenomen.  Wat ik gevonden heb is simpel, het zal zwaar zijn, zelfs als het meevalt. Maar uiteindelijk vind ik, dat ik geen keus heb. Ik ben pas 49 tenslotte! Dus na het vinden en delen van de info ff samen janken, tranen wegvegen en verder gaan met genieten.

Genieten van de zon en een goed boek. Genieten van de geur van net gemaaid gras. Genieten van het geluid van vogels en krekels. Genieten van de koeien terwijl we koffie drinken op het terras. Genieten van ons heerlijke huis met gigantische tuin in Frankrijk.

Gewoon fijne herinneringen om aan te denken de komende weken en misschien wel maanden. Iets om naar uit te kijken tijdens moeilijke periodes. Want was is er nog ongelofelijk veel te doen aan ons huis en onze tuin. Ik kan niet wachten totdat we daar weer volop mee bezig kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten