Totaal aantal pageviews

maandag 20 mei 2019

Gewapend ga ik de uitdaging aan.

Okay, de nacht was redelijk goed. De slaap won het van de vragen met weerhaakjes. 

Gisteren een klein blokje om geweest en een heel klein beetje in huis gedaan. Net als op de normale zondagen van "vroeger" de komende week bekeken en gepland.

Vanmorgen Dennis en Liselotte de deur uitgewerkt. Dit bestond vooral uit het roepen vanuit mijn bed: denk om je tijd, heb je alles en je sleutels zitten waarschijnlijk nog in je broek van zaterdag.

En nu? Een flink eind wandelen staat hoog op de wensenlijst maar behoort niet tot de mogelijkheden. 

Ik denk dat ik me maar ga begraven in een boek. Daar was ik altijd goed in , kijken of ik het nog kan. Gezien het uitzicht uit het raam ga ik deze uitdaging aan in mijn bed met een grote pot thee.

Kijken of we de vragen met weerhaakjes op afstand kunnen houden. En komen ze wel, dan ben ik gewapend. Met schriftje en pen. Ik schrijf ze op en parkeer ze tot woensdag voor bij en na het gesprek met de chirurg. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten