Totaal aantal pageviews

zondag 26 mei 2019

Begrip van tijd

Momenteel ben ik alle begrip van tijd met enige regelmaat kwijt. Buiten dat is tijd een breed begrip want aan de ene kant vliegt deze, aan de andere kant schiet het niet op.

Ook hebben we niet meer volledig de grip op onze eigen tijd, we worden geleefd door allerhande afspraken.

Het Hemelvaartweekend gaan we lekker met zijn tweetjes naar Liginiac. Liselotte gaat met korfbal kamp en Liginiac stond al in de planning.

En laten we reëel zijn, als ik aan de chemo moet (waar ik toch wel ernstig rekening mee houd) dan zitten we de zomer niet of hooguit een week in Frankrijk.

Daar baal ik voor mezelf van maar vooral voor Liselotte.  En ook wel voor Dennis, tenslotte hebben zij geen kanker, maar zijn ze wel de dupe.

Laten we maar eens kijken wat er hier te doen is deze zomer. En wat voor Liselotte de pijn wat zal verzachten, nadenken over een abbonement op Walibi.

En verder vooral afwachten, maar dat is nou net niet mijn sterkste kant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten