Totaal aantal pageviews

zaterdag 18 mei 2019

Dag 3 doe ik niet aan.

Aangezien ik gewaarschuwd was dat dag 3 na de opratie meestal niet meevalt, tel ik vandaag de dag van de operatie mee en dat deed ik gisteren niet. Met deze redernatie was gisteren dag 2, en is het vandaag dag 4 en dan is er gewoon geen dag 3! Dus probleem opgelost of beter gezegd voorkomen.😁

Op zich is het ook niet mogelijk om in een dip te komen. We/ik krijg zoveel kaarten, bloemen, lieve berichtjes dat ik er gewoon blij van word en blijf.

Alhoewel douchen een hele wedstrijd was vanmorgen (dat je daar zo moe van kan zijn) gaat het verder goed.  De wond ziet er goed uit,  mooi blauw is niet lelijk, geen ontstekingsachtige tekenen en de pijn valt nog steeds mee. Het is meer ongemakkelijk dan pijnlijk aangezien het gehele rechter bovendeel van mijn lijf wat vocht vasthoudt. Dit voelt vreemd en beperkt de bewegingsvrijheid iets.

Ik realiseer me weldegelijk dat ik er nog niet ben. Maar ik ben heel blij dat ik zo in elkaar steek dat ik in staat ben om blij te zijn met hoe het nu is. De volgende stap nemen we woensdag bij de chirurg als de uitslagen bekend zijn wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten