Totaal aantal pageviews

vrijdag 17 mei 2019

Poeh...

Het viel niet mee gisteravond.  Douchen en het verband mocht eraf.

Ik ben redelijk terughoudend met het zoeken van informatie op internet. Ik heb besloten om alleen sites te bezoeken met "zakelijke " informatie.  Hiermee vermijd ik alle horrorverhalen, akelige foto's van complete verminkingen etc.

Maar hierdoor was de voorbereiding op de confrontatie met de wond ook minimaal. Dus die viel beslist niet mee, zowel niet voor mij als voor Dennis. En Liselotte confronteren we hier helemaal niet mee!

Daarnaast bood de dikke laag verband ook bescherming, nu zit er alleen een bh overheen. Dus deze nacht was minder goed dan die van gisteren.

Misschien vandaag toch maar foto's op gaan zoeken van operaties waar het er erger uitziet. Dan kan ik het relativeren😣

Geen opmerkingen:

Een reactie posten