Totaal aantal pageviews

woensdag 30 oktober 2019

Onbegrijpelijk puberbrein

Na maandag op haar slaapkamer in quarantaine te zijn geweest koos puber gisterenmiddag voor de ontsnapping naar opa en oma. Een middag lekker vertroeteld, voor de tv gehangen en goed verzorgd worden doet blijkbaar wonderen. Daar waar wij het als ouders het meest verantwoord vonden om nog een dag uit te zieken wilde puber naar school.

Na heel veel keer "ah alsjeblief" van haar kant, gezegd dat ze eerst moest gaan slapen en we het 's morgens dan wel zouden bekijken keerde de rust weer. Wel nadat ze haar bom had gedropt: "ik moet om 8.00 uur op school zijn". Oftewel de wekker moet om 6.30 uur.

Ze is naar school, gewapend met paracetamol.  En helemaal vrolijk dat ze na twee dagen ziek weer onder de mensen mag.

Dat puberbrein is niet te volgen. Of lijkt ze op mij, ik ga zo koffie drinken op mijn werk. Daar word ik vrolijk van.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten