Totaal aantal pageviews

zondag 27 oktober 2019

Logeerpartijen

Alweer de laatste dag van de Herfstvakantie. Deze bestond voor Liselotte vooral uit leuke dingen doen; uitslapen, luieren, schaatsen, logeerpartijen van en bij vriendinnen, winkelen, schaatsen, Sodapop en als afsluiter een logeerpartij van Siem. Een goede balans tussen wat  ik aankan en wat zij wilde, tenminste "pubereigen" had ze altijd meer gewild, maar daar verschillen we dan over van inzicht en claim ik mijn ouderlijke gelijk.


Voor Dennis en mij was de leukste logeerpartij die van Siem. Na een overhandiging van Siem en Amelle op een parkeerplaats hebben we zaterdagmorgen doorgebracht bij de orchideeënhoeve. Als goede Nederlanders moeten we tenslotte ons jaarabonnement benutten. En de prettige bijkomstigheid  is dat ze naast orchideeën ook aapjes, lama's, stokstaartjes, vlinders, vissen, schildpadden, flamingo's en een geweldige speeltuin hebben waar zoals op de foto te zien is, groot en klein van genieten.


Na een ochtend met veel lol hebben we Amelle thuis gebracht en hebben we ons feestje met Siem nog even verder gevierd. Logeerpartijen zijn tenslotte altijd genieten.


Ik ben vandaag (zondag) totaal gesloopt, maar het was enorm de moeite waard. Ik ben blij dat ik ook aan het eind van mijn behandelingen nog net genoeg energie heb om dit soort dingen nog te kunnen doen. Tegelijkertijd kan ik niet wachten tot ik weer een beetje ben opgeknapt en een wat actievere deelnemer kan worden bij dit soort uitstapjes.


Ik merk dat ik steeds vaker dubbele gevoelens heb zo op het eind van het hele verhaal. En dat ik wat emoties betref redelijk wiebel tussen ongeduldig en geërgerd maar ook dankbaar en blij. Nu maar hopen dat deze maanden net zo voorbij vliegen als ze normaal gesproken doen in deze periode van het jaar. Tenslotte wordt 2020 mijn jaar, en daar komt dan de emotie ongeduldig om de hoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten