Totaal aantal pageviews

dinsdag 22 oktober 2019

Mislukt zelfmedelijden

Nog maar 6 weken! Wisselt zich af met, pfff nog 6 weken. Met enige regelmaat baal ik van het feit dat ik nog steeds inlever aan energie en de, weliswaar kleine, kwaaltjes stapelen zich op.

Gelukkig blijft over het algemeen de optimist in me overheersen. Soms geholpen door het weer in Zuid-Frankrijk. 

Toen ik vanmorgen eigenlijk wilde zwelgen in zelfmedelijden omdat we normaal gesproken de herfstvakantie doorbrengen in Zuid-Frankrijk met prachtig mooi weer mislukte dit. Het bleek in Quissac waar we dan meestal heen gaan 15°C te zijn en te regenen. Dus niets wat mijn zelfmedelijden kon rechtvaardigen.  Ik bezit gelukkig over zelfspot, dus mijn spreekwoordelijke bui waaide snel over.

Morgen de check-up of ik donderdag verder mag met mijn kuren. Ik verwacht van wel. Op naar de laatste loodjes, ik vind ze niet gemakkelijk, maar ook die tackelen we wel. 

1 opmerking:

  1. Het is prut, de laatste loodjes, ze zijn echt zwaar. We hadden het er vrijdag over. Toch ff doorbijten meid. Kom op! 😘 Nelleke en natuurlijk ook Gerard.

    BeantwoordenVerwijderen