Totaal aantal pageviews

donderdag 17 oktober 2019

50%

En de 6e keer zit er ook weer op. En 6 van de 12 is 50 procent oftewel ik ben op de helft! Nu begint het aftellen.….


En ook deze keer verliep probleemloos op een lange wachttijd na. De afzuigkast van de apotheek was defect dus de medicatie kon niet worden bereid. Dus het was 5 kwartier later dat ik echt aan het infuus  hing en er was even de lichte dreiging dat het vandaag niet meer ging lukken. Uiteindelijk kregen ze de afzuigkast aan de praat en daarna ging alles ook vlot.


Saillant detail; de technische dienst van het ziekenhuis had de storing zelf veroorzaakt, bij een test of onderhoud waren ze vergeten een knopje weer aan te zetten. De interne verhoudingen zijn op scherp gezet want de medewerkers van de apotheek waren er niet gelukkig mee.


Gisteravond het etentje ging prima, er was een buffet waar nog genoeg mogelijkheden waren voor mij. Helaas knapte ik af voor het ijsbuffet, maar ik heb wel de echte afscheidsdingen kunnen bijwonen. Dus een heel gezellige avond gehad. En misschien moet ik me er maar bij neerleggen dat ik voorlopig niet meer bij de laatste hoor die op een feestje de deur uit gaan.


De heren in Frankrijk zijn verrast met een extra loge. Jochem is ook nog die kant uitgereden, hij wilde uiteindelijk de pret niet missen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ondanks de goede zorgen en leuke dingen hier, heel graag ook even die kant had uit willen gaan. Zeker als ik foto's krijg op de app zoals hieronder.

1 opmerking:

  1. Eerst aftellen en daarna vakantie in Frankrijk? Heerlijk om af te kunnen gaan tellen. Nog een paar maandjes geduld oefenen?
    Liefs Nelleke en Gerard 😘💖

    BeantwoordenVerwijderen