Totaal aantal pageviews

dinsdag 25 februari 2020

Soraya's

Gisteren was het zover! Ik.Ging.Naar.De.Kapper!

Ik ga al behoorlijk lang naar dezelfde kapster. Zoals nu duidelijk zichtbaar is, barst mijn haar van de kruinen. Toen ik doorhad dat Soraya deze wist te bedwingen was het duidelijk, ik ging nooit meer naar een ander. Toen ze voor zichzelf begon volgde ik trouw. Haar zwangerschapsverlof zat ik uit. Zij knipte mijn haar kort op de eerste dag van mijn chemotherapie. 

En natuurlijk was zij degene aan wie ik mijn aangroeiende haar durfde toe te vertrouwen. Vakkundig heeft ze mijn haar omgetoverd tot een kapsel. Alle ongelijke pieken zijn weggewerkt en ze heeft handig gebruik gemaakt van de natuurlijke val van mijn kruinen. Het zal niet eens iedereen opvallen dat ik ben geknipt. Maar ik ben er blij mee. Ik voel me steeds beter in het nieuwe normaal.

1 opmerking: