Totaal aantal pageviews

maandag 10 februari 2020

Schatje ik ben zo heet......


Schatje ik ben zo heet…… Het zou het begin kunnen zijn van een spannend erotisch verhaal. Ware het niet dat de rest van de zin luidt: schuif eens naar je eigen helft van het bed en probeer niet tegen me aan te liggen. Ik lig weer eens te baden in het zweet en kan niet slapen.

Ik overweeg serieus om ons ruime tweepersoonsbed uit te breiden tot een driepersoonsbed. Gewoon nog een boxspring bodem met matras ernaast, dan kan er de noodzakelijke afstand gehouden worden als ik te heet ben. En ben ik wat afgekoeld is het niet zo ingewikkeld om elkaar toch weer op te zoeken in bed.

Ik stel mijn aankoop nog wel even uit tot na de afspraak met de oncoloog eind maart. Ik blijf de hoop houden dat mijn lichaam het of zelf oplost voor die tijd of dat ik na die tijd medicijnen heb tegen de opvliegers die werken.

Volgende week liggen we in een twijfelaar in ons huis in Frankrijk. Ik betwijfel of we daar blij van gaan worden. Gelukkig hebben we er meerdere bedden, dus het zal zich wel oplossen.

1 opmerking:

  1. Een koelmat (zoals voor de hond) biedt misschien soelaas 😂🤪.
    😘💖 Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen