Totaal aantal pageviews

zaterdag 25 januari 2020

Puber(schoon)zusje

"Mikey heb je voor mij een condoom", appte puber haar broer. Binnen een minuut had ik een app van broerlief met een screenshot van de vraag en het verzoek of ik wilde bevestigen dat dit vooral geen serieuze vraag was. Helaas voor hem moest ik bevestigen dat de vraag toch echt serieus was.

Toch kon ik hem ook geruststellen, ze moest hem mee naar school voor de biologieles. Een opgelucht "o hahaha, dat gaan we fixen" was het antwoord.

Ik zal eerlijk zijn, ik vond het voorval humor en om dit te delen zette ik een screenshot van de vraag uit bij grote zus en zwager. Bleek de vraag daar toch ook bij zwagerlief een verontruste opgetrokken wenkbrauw te hebben veroorzaakt.

Tja heren, wen er maar aan kleine meisjes worden groot. Ze is tenslotte AL 14.

1 opmerking:

  1. Tja en wat zal papa daar wel niet van vinden. Hahahahaha. Ben blij dat wij nog even de tijd hebben voor het zo ver is hoop ik🤔

    BeantwoordenVerwijderen