Totaal aantal pageviews

maandag 13 januari 2020

Op weg naar het nieuwe normaal

Week 2 van het nieuwe normaal is aangebroken. Week 1 is goed bevallen, werken geeft energie, afspraken bij fysio etc. lopen terug in aantal, Dennis gewoon weer volledig aan het werk. Kortom we pakken de draad weer op.

En ik heb door hoe het zou moeten. Een duidelijke en volledige agenda gewoon op papier op de keukentafel  creĆ«ert overzicht. Vervolgens prioriteiten stellen, keuzes maken en puzzelen. 
Ik ga later naar een verjaardag, heb dus wel de lol maar ga niet over mijn grens. Boodschappen voor verjaardag Liselotte zondag laten we bezorgen. We geven een "van - tot" feestje, de eindtijd geeft rust. Ik ga zaterdagmiddag niet mee naar de korfbalwedstrijd van Liselotte om energie te sparen voor zondag. Enkele voorbeelden van hoe ik zo goed en kwaad mogelijk balanceer op het randje van mijn energielevel.

Uiteraard zal ik nog met enige regelmaat de mist in gaan. Ik zoek tenslotte de uitersten op. Maar het feit dat ik voor mezelf een manier heb bedacht om het nieuwe normaal vorm te geven,  geeft houvast. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten