Totaal aantal pageviews

woensdag 1 januari 2020

2020

Ja, en dan is het zover! Het is 2020, daar heb ik zo ontzettend naar uitgekeken.  Het betekent voor mij een streep onder een zwaar jaar. Het afsluiten van dat zware jaar 2019  is een aantal maanden mijn stip op de horizon geweest. 2019 Een jaar met ook zeker mooie momenten, maar het feit dat ik borstkanker had en het daarbijbehorende traject oormerken dit jaar.

Niet dat ik me ineens heel anders voel, het is nog steeds balanceren op het randje van wat ik aan energie heb. Maar het voelt wel  heel anders. Dit wordt het jaar van mijn herstel! Dit wordt het jaar dat we later noemen "toen ik beter werd".

Ik wens iedereen een heel mooi, gelukkig maar vooral gezond 2020. Want dat hebben we wel ervaren, gezondheid is zo belangrijk.


2 opmerkingen:

  1. Dit word jou jaar!!! Waarin we kunnen vieren dat je er weer boven op bent. Wij zijn trots op jou hoe je hier door heen bent gegaan. Vaak niet echt een keus maar wel met 100 % er voor gaan. Dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen