Totaal aantal pageviews

donderdag 17 december 2020

Gestrekte draf

 En vanaf gisteren was er weer thuisonderwijs, ook voor Puber. Ze nam het nieuws afgelopen maandag redelijk gelaten op. Ze heeft er meer moeite mee dat we vinden dat ze de contacten met leeftijdgenoten moet beperken en dat (slaap)feestjes niet door kunnen gaan. Het is fijn dat ik ook thuis werk dan hebben we toch aanspraak en kan ik een oogje in het zeil houden.

Gisteren ging ze er op een gegeven moment vandoor. De hond uitlaten met collega puber, net als tijdens de eerste lockdown. Op mijn vraag, of ze in gestrekte draf langs het basketbalveldje zijn gelopen om te checken of HIJ er nu ook weer was, kreeg ik uiteraard een ontkennend antwoord.

Toch verdenk ik de dames ervan dat de route niet zal worden verlegd, maar langs het veldje zal blijven lopen. Ik denk dat ik me weer ga aanwennen dat ik ook die kant de wijk uitrijd, kunnen we haar informeren als HIJ er wel is. 

Het puber-geiten-gegiebel om jongens heb ik eigenlijk de afgelopen maanden wel gemist. Kijken of we het vuurtje een beetje kunnen opstoken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten