Totaal aantal pageviews

woensdag 10 juni 2020

Verslapen

In Coronatijd is (op tijd) opstaan voor puber nog ingewikkelder. Terwijl de les om 8.10 uur begint is het nog verdacht stil in haar domein om 8.09 uur.

Ze heeft gruwelijk het land aan te laat komen. Dit wordt volgens mij in haar geval veroorzaakt doordat een laatkomer zich in de aandacht zet. En als puber veroorzaakt dit bij haar een megaongemakkelijk meters uit haar comfortzone gevoel.

Nu heb je in deze Coronatijd maar 1 minuut nodig tussen wakker worden en in de les aanwezig zijn. Die minuut is nodig om mopperend en kreunend je ogen te openen, een arm uit te steken en je ipad te activeren.

Dus mijn geïrriteerde roep redt haar van te laat komen. Vervolgens begrijp ik er dan niets van dat liggend in je bed, nog niet ontbeten, nauwelijks wakker geen megaongemakkelijk meters uit je comfortzone veroorzaakt.

Morgen roep ik haar mooi weer op (mijn) tijd en 10 keer.  Dat is het nadeel als je moeder thuiswerkt.n

Geen opmerkingen:

Een reactie posten